Tür:
Biyografi, Dram
Kategori:
2017 Filmleri, 720p film izle, Film izle, HD Film izle, İMDB 7.0 +, Türkçe Altyazılı Filmler, Türkçe Dublaj Filmler
Yapım:
ABD
IMDB Puanı:
7.1
Yönetmen:
Angela Robinson
Oyuncular:
Bella Heathcote, Luke Evans, Rebecca Hall
Etiketler:

Professor Marston and the Wonder Women izle

Reklamı Geç 9 saniye kaldı...
Sorunlar İçin Sık Sorulan Soruları Okuyun


Filmin Konusu

Her büyük adamın arkasında harika bir kadın varsa, o zaman Harvard’lı psikolog ve mucit Dr. William Moulton Marston, arkasında eşi Elizabeth ve ikisinin ortak sevgilisi Olive Byrne’nin olmasından dolayı oldukça şanslıdır. Yalan detektörünün icadının yanısıra, o iki kadın tüm zamanların en ünlü kadın süper kahramanı olan Wonder Woman’ın yaratılmasında da William Marston’a oldukça yardımcı olurlar.

Bu Filme 25 Yorum Yapılmış,

Sen de Yorum Yapmak İster Misin?

  1. Olcy dedi ki:

    izlediğim çoğu filmden daha mantık dolu ilginç ve anlam taşıyan bir filmdi tavsiye ederim
    uygunsuz içerikler var evet ama siz hormonel dengeyi bozacak bir yaratıcı değilsiniz yada ben değilim
    çocu insan bu sebeble dışlanıyor öldürülüyor haberlere dahi çıkmıyor ama onlarında yaşama hakkı var eşcinsel olmak veya karşı cinsi değil kendi hormonel dengesinde birini sevmek
    yaratıcı bunu bize hoş görmüşsse sizde görün ve o insanları sevin sayın her canlının yaşamaya hakkı vardır . öldürülmeye deil dışlanmaya değil yaşamaya hakkı vardı saygılarımlar iyi seyirler

  2. EAY dedi ki:

    Muhteşem öteşi bir yapıt olmuş....
    kesinlikle izlemelisiniz....
    Aşırı dindar biri isen asla izleme kardeşim...
    ama ben aşırı dindar da olsam bu filimi izlerken bilimsel baka bilirim diyorsan hatta nin dar olarak da bakarım dersen 4 tane alabileceğini dönüp dinden bakmalısın...

  3. Haydar duman dedi ki:

    Bi de şunu anlamıyom, adam filmi izlemiş ve beğenmemiş, sonra sanki herkes onunla aynı fikirde olacakmış gibi, izlemeye niyetli olanları da engellemeye, filmi kötülemeye çalışıyo. Ya gardaş, bu bir film, sinema filmi, sen beğenmediysen başkası da beğenmeyecek diye bi şey yok ki, sanat görecelidir. Senin beğenmediğini bi başkası beğenebilir. Hem sen bu filme para verip de mi izledin de kötülüyon bre zındıh. Bırak da her kes kendi kararını versin, beğenmediysen de zıbar git recep ivedik, kayhan, mayhan, enes batur matur izle...

  4. Humanist Uzayli dedi ki:

    Bu filme homofobik duygularla yorum yapanları anlamıyorum. Yok 1 saat 48 dakikam boşa gitti, yok sizde bu hatayı yapmayın falan.
    Psikolojik güzel bir filmdi. Biyografi ve dram sevmiyorsanız izlemeyin ama seviyorsanız ve homofobikte değilseniz kaçırmayın. Şimdiden iyi seyirler...

  5. kalamarovsky dedi ki:

    Tüm arkadaşlardan rica ediyorum. Benim düştüğüm hataya düşmeyin ve bu 1 saat 48 dadika ve 26 saniyelik saçmlığa katlanmayın. Filmi izliyorunuz ve bittikten sonra tecavüze uğramış gibi hissediyorsunuz. Kafanız karışık ve sinirli bir şekilde mutfağa gidip atıştırmalık birşeyler arıyorsunuz. İki salak kadının birbirini bağlamasını sanki özgürlük mücadelesi destanıymış gibi anlatmışlar. Ne yani? Şimdi ders mi çıkarmamız lazım bundan? Film mesaj mı veriyor bile? Bir farkındalık mı yaratıyor? Komik. Bu arada gerçek bir hikayeye dayanıyor olmasının da bir kıymeti yok ayrıca!

  6. kalamarovsky dedi ki:

    Psikoloji doktoran olunca bunların hepsini yapabiliyor musun?
    Rebeccna Hall'ın gözleri rahatsız edici, itici...Bana katılan var mı? Gerçekten çok rahatsız edici. Kendini beğenmiş, ukala bir yüz ifadesi var üstelik. Salak karı.

  7. huseyıun dedi ki:

    bence güzeldi tabi anlayana sene 2018de bile var

  8. Adem dedi ki:

    Yorumlarda 2 dakika filme katlanamadim
    Acip aninda kapatim gibi yorumlari okudum ve gercekten 2 dk dayanip dayanmicagimi
    Merak ettim ve öyle güzel bir filmdi ki gercekten cok sürükleyici keyif verici cok hos bir yapit olmus..
    Adamin iki karisi var dinimizde haram da degil öyle kötü gözle bakmayin, Burdaki daha farkli sadece..

  9. cosmos dedi ki:

    Ahlaksizlar irz dusmanlari nemussuzlar saka saka fena degildi.

  10. ahmet niyazi şenol dedi ki:

    gerçek kişi ve olayları anlatan, belgesel tadında; psikolojik, sosyolojik ve felsefik boyutlarda aşka, cinselliğe ve evlilik kurumuna kafa yoranlar için tavsiye olunur:)

  11. Murat dedi ki:

    Bide batmanın yapımcısını tanısak eyvah eyvah. Ama bayan profesör konuyu çok iyi özetledi senin s... Kaprislerini bilimle açıklamandan bıktım... Buda öle bi flim olmuş

  12. zakx dedi ki:

    günümüzün 50 sene ilerisini anlatan bir yapıt ki bana kalırsa bir baş yapıt. Bir fantezi ne kadar ileriye gidebilirin sonucu. İnsanların kendine bile itiraf etmesi seneler alan eşcinsellik durumu fedakarlık ile birleşmesi benim gözlemlediğim budur filmde. +18 diyenlere takılmayın 2 sahnede meme göründü diye ortalıgı ayaga kaldırmaya luzüm yok. Film güzel tadını çıkarın

  13. efn dedi ki:

    psikolojiyle ilgilenenler için güzel film , ama genel toplum ve din kurallarına aykırı film +18

  14. hissikablelvuku dedi ki:

    Prof değilim, insan psikolojisinden de pek anlamam fakat bu filmin yapılma amacını, filmde asıl bahsedilmek isteneni anlamayacak kadar saf da değilim.. velhasıl benim, filmin büyüsüne kapılıp '' adam haklı abi, tercih meselesi'' mantığında olanlara bir tavsiyem var; İnsan ile Hayvanı birbirinden ayıran değerleri kaybetmeyin lütfen! izleyip de değerli vaktinizi harcamayın arkadaşlar..

  15. Abc dedi ki:

    Bu film için sapkınlık kelimesini kullanan arkadaşlar olmuş fakat bu sapkınlıktan ziyade insan doğası. Bir insan birden fazla şeyi sevemez mi yada sen sevmiyorsun diye onu yargılayabilirmisin ? Bu kişiye kalmış bir karardır ve bundan taraflarda mutluluk duyuyorsa, sana normal hayatında bi rahatsızlık yaşatmıyorlarsa bunu yargılayamazsın. Dersen ki yorumum filmde bulunan sahneler için o zaman filmde müstehcen sahneler var ben rahatsız oldum böyle şeyleri sevmeyen arkadaşlar içinde önermiyorum diyebilirsin :)

  16. Fethi dedi ki:

    Spoiler Yorum!!! Yorumu Görmek için tıklayınız.

  17. CxSailor dedi ki:

    ÇOK SAPKIN BİR FİLM VE ÇOK SIKICI TAVSİYE ETMİYORUM FİLMİ AÇMAYA BİLE DEĞMEZ O DERECE ....

  18. KENAN CAN dedi ki:

    SAPIK BIR FILM KENDINIZI VE SEVDIKLERINIZI UZAK TUTUN. 2 DAKIKA DAYANAMADIM SAPIKLIKLARA.

  19. faruk dedi ki:

    sıra dışı entersan ama bir o kadar da güzel filim..

  20. Expander dedi ki:

    MAN adasında büyümüş. İngiltere ile İrlanda arasında sevimli bir adaymış :)))

  21. naktrk dedi ki:

    güzel film.emeğinize sağlık.

  22. oguz dedi ki:

    Son derece uyuz bir film. Ben sıkıntıdan patlamam, sıkılmaktan zevk alırım diyorsanız seyredin, size kalmış...

  23. Baroşşş dedi ki:

    admin eline sağlık güzel bir filmdi ...

  24. Ahmetbey dedi ki:

    Mükemmel

  25. Caneroviç dedi ki:

    Woooooooooow on numara