Oblivion Türkçe Dublaj HD izle

Oblivion Türkçe Dublaj HD izle

Yükleniyor
Reklamı Geç

Filmin Konusu

2013 yılının bilim kurgu ve aksiyon dalında en çok beğeniyi toplayan filmler arasına girmeyi başaran Oblivion Joseph Kosinski isimli yazar ve yapımcı tarafından yönetilmiştir. Son olarak Hedefteki Adam filminin senaryosunda imzası bulunan Karl Gajdusek’in hikayesini yazdığı 12 Nisan 2013 Türkiye gösterim tarihli Oblivion, Tom Cruise, Morgan Freeman gibi usta aktörlerin yanı sıra Andrea Riseborough ve güzel oyuncu Olga Kurylenko’nun başrol olarak yer almasıyla Amerika’da çekilmiştir. Seyirciyi 124 dakika boyunca çok farklı bir Dünya’nın içerisine sürükleyen film yaklaşık 300 Bin seyirci tarafından oylanarak 7.0 değerinde İMDB puanı almayı da es geçmemiş. 10 Nisan 2013 tarihinde ilk Fransa’da vizyona giren aksiyon ve bilim kurgu karışımı filmin Türkiye vizyon tarihi ile Amerika vizyon tarihi aynıdır.

Merkez üssü tecrübeli asker Jack’i insanlığın eski zamanlarda Dünya olarak adlandırdığı çürümeye terk edilmiş gezegene keşif yapması için gönderirler. Jack’in keşif görevi ise insanlığın yok oluşuna sebep olan şeylerin veya hangi tür koşullarda bu hale geldiğini araştırmaktır. Dahası da hiç yaşayan canlı kalmış mı bunu öğrenmektir. Jack Dünya’ya birden saldıran uzaylı varlıkların işgal ettiği Dünya’da görevini yerine getirmeye çalışırken, aslında onlar tarafından kontrol edildiğini zor da olsa öğrenecek ve karşısına bir çok sürpriz çıkacak.

Bu Filme 27 Yorum Yapılmış,

Sen de Yorum Yapmak İster Misin?

  1. Barış dedi ki:

    Arkadaşlar açık çadır benim beklediğim sonra buydu.İste benim istediğim ve Oskar ödülü alması gereken filmlerden birisi dir

  2. hasan dedi ki:

    sakin ol diye kendine söyledigi yer...evet gercegi yaşıyo..şu andada fındık kırıyo yada sirilankada..hahaha

  3. engncnslmz dedi ki:

    güzel film, fena değil,tavsiye ederim

  4. baran dedi ki:

    çok güzel

  5. Bhtyr dedi ki:

    Bakmayın kimin ne dediğine..
    Film güzel..
    Biraz izleyince anlayacaksınız...

  6. Burak Mankan dedi ki:

    Paralel evren hakkında harika bir film

  7. kjhgfds dedi ki:

    Öncelikle ilk yorumum bunun verdiği heyecanla yazıyorum. :) Film gerçekten iyi. Herkes her filmi sevecek diye bişey yok zaten. Ben izlemenizi öneririm. :)

  8. DEVRİM... dedi ki:

    bilim kurgu ya birazda aşk karışırsa daha keyiflimi oluyor ne,,,,,tavsiye ederim,,,ortayla başarılı arasında,,,imdb puanı gibi...

  9. Cengizhan dedi ki:

    Öneririm müthiş bir film

  10. CAS dedi ki:

    Bu flimi ilk çıktığı zaman izlemiştim sadece şunu söyleyeyim kesinlikle izleyin ve listenize ekliceksiniz bu flimi...

  11. ¥0ŘuM(Ų dedi ki:

    Abi müthiş bişey ya kafayı yicem ölen hangisiydi onun yerinde geçmiş olabilir ama olayları nereden bilecekki

  12. Elman dedi ki:

    İlde 2 defe izlediyim filmlerin sirasina girib bu film )) 2 kez izledim )

  13. müco dedi ki:

    film budur akıllara zarar

  14. falan dedi ki:

    Dünya'yı mundar eden akılların, kendilerince mesaj içerdiği ve 2. defa izlediğim güzel film

  15. AHMET dedi ki:

    *** SPOILER ***

    49 numaramı öldü 52 numaramı ?

  16. Room_255 dedi ki:

    Süper.... Kesinlikle izleyin...

  17. Semih dedi ki:

    Yıldızlararası tarzı filmlerden hoşlananlar kesinlikle izlemesi gerekiyor.Tom cruise olurda izlenmezmi kardeşim.İzlemenizi tavsiye ediyorum.İyi seyirler

  18. Filmci dedi ki:

    ARKADAŞLAR FİLMİN SONU YALAN O GELEN JACK 52 NUMARA ÖLEN JACK 49 JACK 49 O BOMBAYLA ÖLDÜ VE 52 YENİ DOĞMUŞ DAHA ÖNCE RADYASYONLU BÖLGEDE KAPIŞTIĞI SON JACK 52 YANİ GERÇEK JACK ÖLDÜ

    • Lawrence dedi ki:

      Dostum yanılıyorsun 52 gerçek jackti işte ölen sahteydi herşeyi anladı sahtesini yolladı uzaya

  19. muhammet dedi ki:

    o kadarmı ıgrenc olur

  20. gagu dedi ki:

    bence super bir filmdi.. bir kac senaryo hatasi disinda keyifle izledim..

  21. MENAS dedi ki:

    İlginç bir sonla biten ama o sona varana kadar sıkan ve kesinlikle bekleneni veremeyen bir film. ''Yarının Sınırında'' filmini tavsiye ederim.

  22. Elsan dedi ki:

    cox gozel bir film baxmaga deyer.

  23. bayturk dedi ki:

    izlemeye değer vasat bir film değil

  24. enver agırman dedi ki:

    gerçekten mükemmel filim bu güzel film için teşekkürler .