Midnight Special izle

Reklamı Geç 2 saniye kaldı...
Sorunlar İçin Sık Sorulan Soruları Okuyun


Filmin Konusu

Alton Meyer güçleriyle ve tuhaf zayıflıkları ile dünyada eşi benzeri olmayan bir çocuktur. Gecenin yarısı babası Roy ona tapan bir tarikattan onu kaçırır ancak tarikat, onu ne pahasına olursa olsun geri almaya kararlıdır. Aynı zamanda Alton’un güçleri Amerika ordusu tarafından da farkedilmiştir. Hem hükümet hem de tarikat tarafından kovalanan baba oğul aslında her şeyi kökünden değiştirecek bir noktaya doğru kaçmaktadırlar. İyi seyirler…

Bu Filme 55 Yorum Yapılmış,

Sen de Yorum Yapmak İster Misin?

  1. reis dedi ki:

    ilk defa yorum yapıyorum
    yorum yapma gereği duydum BERBAT bir film

  2. furkan keskin dedi ki:

    izledigime çok pişmanım boşu boşuna 2saaatim gitti

  3. 4z45 dedi ki:

    filmin türü bilim kurgu bilmeyenler için söylemiş olalım:D bu filmi karşılaştıracaksanız TOMORROWLAND ile karşılaştırın ve pararlel evren kurgusunu başka bir açıdan izleyin.aksiyonu az bir filim, son dönem hollywood filmlerinde işlenen paralel evren konusu işleniyor ve uzaylılarla aslında iç içe yaşadığımızı vurguluyor.birde ( bu tamamen benim düşüncem ) çocuğun bir doğumu olmalı değilmi farklı bir cins yaratık doğurduğuna göre bu kadın kocasını bir uzaylı ile aldatmış diyorum.

  4. xRoy dedi ki:

    normal bi aile film çekilse daha çok ilgi çekerdi zaman kaybı

  5. aykut dedi ki:

    ciddi olarak zaman kaybı ne kurgu ne bir anlam ne bir aksiyon bu puanı nasıl almış anlamadım üstelik filme süper diyenler bence 7-12 yaş grubudur

  6. karaoglan dedi ki:

    bu kadar sacma bir filim olamaz zaman kaybi

  7. CrashEfendi dedi ki:

    ya bunca yıldır bilimkurgu izlerim bu kadar saçma olanına bukadar imdb verilenini ilk defa gördüm. maksimum 5.1 hakeden bir yapım

  8. Stek dedi ki:

    Sacma sapan mantik hatalari bir yana, turk dizileri gibi adami verem edecek derecede kotu,yani bos bos bakismalar'la cok yavas gelisen film diyecegim ama, gelisen ne film nede senaryo var!

  9. edi dedi ki:

    dunyayi kurtaran adami seyredin daha iyi.bu ladar salakca bir film bu puani nasil alir hayret bir sey!!! bostan ote vakit kaybi

  10. kasırga dedi ki:

    Spoiler Yorum!!! Yorumu Görmek için tıklayınız.

  11. eleştirmen dedi ki:

    idare eder düşük bütçeli bilim kurgu filmi.Senaryoyu sınırlı tutmuşlar geliştirilebilirdi.

  12. Turan dedi ki:

    Güzel film bilim kurgu sevenlerin izleyeceği türden bi film

  13. UTKU ÖKTEM dedi ki:

    film bitti ve bitmesini istemedim süper

  14. İsmi lazım değil dedi ki:

    Filmi beğenenler ya da beğenmeyenler hakkında yorum yapan yorumcular hakkında yorum yapmak istedim ama sonra dedim ki hiç gerek yok.
    Film oldukça doyurucu. Keanu Reeves'in filmini de izledim, benzer yönleri var ama çakma demek biraz ağır olur.
    Filmin efektleri gayet başarılı, bir bilim kurgu için yeterince güzel bir uğraş olmuş.
    İzleyin ya da izlemeyin demeyeceğim ki sizin film zevkinizden zaten bihaberim. Ben bir bilim kurgu hayranı olarak tatmin oldum diyebilirim. Mantıksal olarak cevap veremediğim birçok nokta var ama gizem olarak kalması da ayrı bir lezzet.
    İyi seyirler.

  15. toprak dedi ki:

    FİLMİ AÇMADAN YORUMLARA BAKMAK İSTEDİM.NEREDE MAL VAR YORUM YAZMİŞ FİLM HAKKİNDA YORUM YAPMAK BİR KENARA NE BOK YEDİKLERİ BELLİ DEGİL GÜZEL FİLM İZLEYİN

  16. Memo dedi ki:

    Keanu reeves in bir filminin çakması

  17. efsane engin dedi ki:

    izlemeyin gerek yok saçma sapan bir şey (normalde böyle filmler ilgimi çeker ama bunu beğenmedim.)

  18. hasan dedi ki:

    ilginç. izlenir.
    7.1

  19. Lea dedi ki:

    Bakan'a katılıyorum tamamen zaman kaybı, yinede emeğe saygı teşekkürler

  20. eses dedi ki:

    Ooo burdada türk dil kurumun stajyerleri varmış :))))

  21. dejavu dedi ki:

    güzel di. sonu daha iyi baglansaydı ama genede güzel ve merak uyandırıcı idi keyifli seyirler dilerim. adm teşekürler

  22. ibo dedi ki:

    yaramaz, sıkıcı

  23. bakan dedi ki:

    arkadaşlar elinize sağlık güzel film yüklemişsiniz ,çok nadiren yorum yaparım filmlere ,
    bu filme metafizik diyen paronormal diyen yaşamasın ,demek ki hiç bişey bilmiyor ,inanılmaz sıkıcı zaman kaybı ,hiç başlamayın yorum olsun diye yorum yapan insanlar var burda yazık yaa,,
    filmden zevk alan hiç film izlememiş olsa gerek.

    • gökhan dedi ki:

      arkadaşım! seninde ne yazdığın belli değil , son cümleni bir oku "filmden zevk alan hiç film izlememiş olsa gerek" , eleştirirken mangalda kül bırakmıyorsun. Bir önerim var, noktalama işaretlerine dikkat et.

      • egport dedi ki:

        ne yazdığının farkında değilki...anlatabilse, bizde anlayacağız. yeşillik olsun, yeter !

      • saddi dedi ki:

        Bu sayfada, film dahil, en güzel kısım bu münakaşa (tartışma) idi. Epeyce güldüm. Böyle tefsir-i filmlere devam ederek, sayfaları neşeli hale getiren arkadaşlara teşekkür ederim. Sonunda filmi seyretmemeye karar vermemde yardımcı oldular.

    • 3sk0b4r dedi ki:

      Bakan sen en iyisi hiç bakma ;) film idare eder

    • Stek dedi ki:

      Paranormal ve metafizik, bunlarin bilim kurgu ile alakasi olup olmadigini bir arastirsanda oyle yorumlasan tekrar?