Maymun Kral 2 izle
Tür:
Aksiyon Filmleri, Fantastik, Macera
Kategori:
2016 Filmleri, 720p film izle, Film izle, HD Film izle, Türkçe Altyazılı Filmler
Yapım:
Hong Kong, Çin
IMDB Puanı:
6.1
Yönetmen:
Pou-Soi Cheang
Oyuncular:
Aaron Kwok, Feng Shaofeng, Gong Li
Etiketler:

Maymun Kral 2 izle

Yükleniyor
Reklamı Geç

Filmin Konusu

Maymun Kral: Efsane Başlıyor, Maymun Kral: Tanrı’nın Sarayındaki Tahribat’ın Hollywood tarafından yeniden yapılan versiyonu. Filmde, Maymun Kral hikayesinin başlangıcı anlatılıyor.

Yıllar sonra gelen 2. filmin yönetmenliği Pou-Soi Cheang’a aittir ve 8 Şubat 2016 tarihinde Çin’de vizyona girmiştir. Aksiyon, Fantastik ve Macera türdeki Maymun Kral 2 1 saat 59 dakikaya varan bir süreye sahiptir.

Bu Filme 20 Yorum Yapılmış,

Sen de Yorum Yapmak İster Misin?

  1. Hakan Ağca dedi ki:

    İzlediğim en kötü fantastik film, abarta abarta cılkını cıkarmışlar filmin konusu berbat 20 kişiyle film çevirmişler. maynun krala tokat vuracak kimse yok. biz türkler mazlumun yanında olmayı severiz ama bu filmde mazlum kötü adamlar :DD ilk kez bir filme yorum yapıyorum cidden saçma sapan zaman kaybından başka bir şey olmayan bir film.

  2. AHSAKAL dedi ki:

    MUHTEŞEM BİR FİLM.TEŞEKKÜR EDERİM

  3. ismail palaz dedi ki:

    muhteşem bir yapım yayınladıgınız ıcın tesekkurler...

  4. ibrahim dedi ki:

    evet güzel filim izlemeye değer teşkler

  5. klostrofobi dedi ki:

    Film gayet sağlam ve güzel . İzlemenizi tavsiye ederim tabiki ilginizi çekiyor ise . Benim maymun kral ilgimi çektiği için seyretmek istedim ve zevk aldım . Animasyon seviyesi gayet sağlam bir filmdi . Ülkemde bu seviyede bi animasyon göremiyorum . Çoğu amerikan film ve dizilerinde bile yok bence . Filmakinesi.org adresine teşekkürler

  6. Muhtar_Azerbaycan dedi ki:

    Arkadaşlar, qayet süper bi film. Bazı yorumlara aldanmayın. Qayet güzel, izlenebilir, sürükleyici bi film. Animasyon da iyi, bilim-kurqu da. Maymun Kral 1-den çok daha iyi performansa ve senoryaya sahip bir yapım. Hiç vakit kaybı değil. Eğer kimse beyenmiyorsa gidip Cüneyt Arkının yada Bilonun filmlerini izleye bilirler. Çünki bu filmi beyenmeyen bir zevkin seviyesi ancak o kadar ola bilir. Anlayan anlamıştır. İyi seyirler, Admin kardeşe sonsuz teşekkürler

  7. talha dedi ki:

    18 YAŞ ALTI İÇİN İDEAL BİR FİLM.BOŞ VAKTİNİZ VARSADA İZLEMEYİN

  8. film uzmanı dedi ki:

    muhtesem di çok tşk ederim maymun kral 2 ilki kadar güzel olmuştu film sürükleyiciydi...mutlaka izleyin derim

  9. Emre dedi ki:

    Admin kardeşim maymun kral 1 i türkçe dublaj olarak yüklermisin bulamadım hiç bir yerde :(

  10. Ersoy dedi ki:

    Uzun Zamandır film izleyen biri olarak fragmandan bir netice çıkaramayanlar gibi yorumları da değerlendirip filmi izliyorum. Benim Açıklamam ;Fantastik -Macera olarak izlenir filmden çok şey beklemeyin , hayal kırıklığına uğrarsınız. Canlı kanlı film sevenlere ideal değil. sıkıntıdan patlarsınız. ornek : deadpool verdiginiz 2 saate değer ama bu filim için değmez.. karar sizin..

  11. efeozdal dedi ki:

    oyuncu kadrosu beş para etmez.filmi izledim ama boşa izlemişim

  12. Errol dedi ki:

    iyi film oturun izleyin... emeğe saygı...

  13. POVERMSJ dedi ki:

    2 saat su gıbı gecti zevkle ızleyecegınıze ınandıgım keyıf alacagınız bır fılm olmus ..

  14. ferhat uzun dedi ki:

    yaramaz hiç güzel değil saçma sapan bir film sonuna kadar izledim neden izledim belki bir şeyler olur diye ama büyük kayıp

  15. ahmet34 dedi ki:

    Süper ötesi tavsiye ederim :)

  16. Lakap dedi ki:

    Film ilki kadar güzel değil, oyuncu kadrosu ilki gibi değil. Ayrıca bu defa farklı din yada yaşam gibi konulara çok derinlemesine inilmiş, sakıncalı ..

  17. Talhayusuf dedi ki:

    Yine harika !