Life | Hayat izle
Tür:
BilimKurgu, Gerilim - Heyecan, Korku
Kategori:
2017 Filmleri, 720p film izle, Film izle, HD Film izle, Türkçe Altyazılı Filmler, Türkçe Dublaj Filmler
Yapım:
ABD
IMDB Puanı:
6.7
Yönetmen:
Daniel Espinosa
Oyuncular:
Alexandre Nguyen, Ariyon Bakare, Hiroyuki Sanada, , Olga Dihovichnaya, ,
Etiketler:

Life | Hayat izle

Yükleniyor
Reklamı Geç

Filmin Konusu

24 Mart 2017 tarihinde Türkiye sinemalarındaki yerini alan Life adlı Korku, Gerilim ve Bilim Kurgu öğeleri içeren ABD yapımı filmin başrollerinde, Jake Gyllenhaal, Rebecca Ferguson ve Ryan Reynolds gibi birbirinden ünlü isimler yer alıyor.

Uluslararası görevlere katılan bir uzay istasyonunda çalışan altı bilim insanı, insanlık tarihinin en büyük keşfini yapmaya çok yakındır. Görev başındaki ekip, Mars’ta Dünya tarihinde ilk kez karşılaşılan bir şey bulmuşlardır. O da Mars’ta hayat olduğuna dair ilk keşiftir. Fakat ekip bu keşifte buldukları hayat formunun çok zeki bir varlık olduğunu çok geç anlayacaktır…

Bu Filme 77 Yorum Yapılmış,

Sen de Yorum Yapmak İster Misin?

  1. Zakirkarabulut dedi ki:

    Spoiler Yorum!!! Yorumu Görmek için tıklayınız.

  2. zeiran (bir anlamı yok) dedi ki:

    gerçekten ama gerçekten çok güzel. Bu evrende yanlız olduğumuzu düşünmek kadar kendini beğenmiş düşüncelerin yanında insanların böyle filmler yapması böyle senaryolar yazması cok hoşuma gidiyor. (insanların aşağılanması da bir o kadar hoşuma gitti sanırım)

  3. Gökhan dedi ki:

    Bence kesinlikle çok güzel bir film. Özellikle bilim-kurgu meraklısı olanlar kaçırmasın. :)

  4. emirhan dedi ki:

    ulan böyle kurgu mu olur. :D

  5. cvdt dedi ki:

    boşu boşuna gitti 43 dakikam (1 saati sardıra sardıra yalan oldu saçma olduğu için ahtapot gibi uzaylımı olur ölmüyor bide hiç şekilde biçimsiz şey)

  6. Negro dedi ki:

    Görüntü ve Türkçe dublajı çok iyi. Güzel bir bilim kurgu filmi. Merakla izlenebiliniyor. Teşlekkürler Admin.

  7. enginkuvel dedi ki:

    Alien'den daha şirin orası kesin ! :) Senaristi bu yaratığın kucağına oturtmak lazım..Ne demek 8 milyar onun bunun çocuğu ?! Aksiyonun dozu daha çeşitli olması gerekirdi..Bilimkurgu sevenler için gayet iyi..

  8. hilmi dedi ki:

    evet bende yorum yapmak istiyorum :D

    • Negro dedi ki:

      Hilmi çocuğum. Yorum yapmana mani bir şey yok. Annenden izin al. Çişini ve eeni yap. Hepsi bu kadar.

  9. Calvin dedi ki:

    sonu korkunç bitti..

  10. maho dedi ki:

    dehşetül vahşet bir film

  11. RZ dedi ki:

    haaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyırrrrrrrrrrrrr (uykusuz geceler)

  12. İzleyici dedi ki:

    Dünya dışı yaratıkların ahtapot gibi gösterilmesi bi bitmedi.

    • Haydar dedi ki:

      Başlarda biraz sıkılabilirsiniz fakat kurgu sevenler için güzel bir film açıkcası hele de sonu çok
      iyi olmuş sag gosterıp sol vurdular resmen devam filmi gelicektir bence. iyi seyirler

  13. Faruk Gökdeniz dedi ki:

    Sonundaki ters köşe neydi öyle ya hayattan soğudum :D ama galiba devamı gelicek bir havası yarattılar

  14. filmden anlayan dedi ki:

    gayet güzel bir filmdi özellikle kadro harikaydı.. uzay ve yaratık filmlerini seviyorsanız yada bir alien fanıysanız sizi fazlasıyla tatmin edebilir eğer bilim kurguyla uzayla işim olmaz bıktık şu alien teorilerinden falan diye önyargılarınız varsa izlemeyin filme yazık

  15. koray kombul dedi ki:

    super flım kesılıkle ızleyın aga . serısınzde beklıyoruz

  16. SKDAGMAMİ dedi ki:

    Film dehşet bişey en sevdiğim tarzda zaten uzay filmlerini her zaman severim Jake Gyllenhaal reyiz oynuyor süper

  17. harunbey09 dedi ki:

    güzel film dostlar

  18. selçuk dedi ki:

    Bu filme bu imdb gerçekten çok düşük.Başından sonuna kadar güzel bir film.

  19. Berkay dedi ki:

    Senaryosu, kadrosu, olayların ilerleyişi ve sonu ile süper bi film.
    Garip yorumlar yapıp beğenmeyen tayfa ömrü boyunca galiba sadece "A haber" falan izliyor.