Karayip Korsanları 5 Salazar’ın İntikamı izle

Karayip Korsanları 5 Salazar’ın İntikamı izle

Yükleniyor
Reklamı Geç

Filmin Konusu

7 Temmuz 2017 tarihi için duyurulan Karayip Korsanları 5 2017 tarihine kadar belki de, sabırsızlıkla beklenen nadir filmlerden biriydi. Joachim Rønning ve Espen Sandberg’in çekimler için kamera arkasına geçtiği aksiyon, komedi ve macera türündeki filmde her zaman hayranlık içerisinde izlediğimiz Johnny Depp Kaptan Jack olarak yine karşımıza çıkıyor. Depp’in yanı sıra Zincirsiz filmi filmindeki muhteşem performansı ile izlediğimiz Christoph Waltz’da kadroya katılıyor ve Orlando Bloom’u her seride olduğu gibi yine görme şansını yakalıyoruz.

Bu Filme 107 Yorum Yapılmış,

Sen de Yorum Yapmak İster Misin?

  1. Komutan dedi ki:

    Yorum yazmak bile yanlış olur bu Filme...✌️

  2. CEM dedi ki:

    MUHTEŞEM Bİ FİLM

  3. Vedat aydogan izmir buca dedi ki:

    Ya film fenayaaa elinize sağlı

  4. ByMerkaN dedi ki:

    Seriyi aynen devam ettirmişler... Ender Kalitesini Bozmayan Serilerden...

    Emeğin ve Paylaşımın için Teşekkürler Admin...

  5. FAHRİYE dedi ki:

    formundan bir şey kaybetmemiş çok harika bir film olmuş iyi seyirler

  6. Görkem EROĞLU dedi ki:

    2019 Da Görüşmek Üzere :)

  7. ayhan dedi ki:

    tek kelime ile harikaydi bence puani en az 8 ve üzeri olmaliydi. serinin en güzeli

  8. nidya28 dedi ki:

    İzleyin..Şahane...Kaçırırsanız Üzülürsünüz..Tşk..Admin..

  9. Armağan dedi ki:

    Serinin ilk 3 filmi kadar sağlam olmasa da -ve hiçbir zaman olmayacak olmasını da biliyorum-guzeldi. Sırf Depp var diye izlenir zaten ?

  10. tameristan dedi ki:

    Serinin en iyi filmlerinden biri olduğunu söyliyebilirim
    kaçırmayın eğlenceli bir film ..

  11. alper35 dedi ki:

    Adamlar yapmış on numara beş yıldız...

  12. berat ersözlü dedi ki:

    çok iyi yaaaa

  13. DOGAN dedi ki:

    2.07.30 .U DK YI İZLEYİN SERİ DEVAM ETCEKK GİBİ...

  14. ssaalliimm dedi ki:

    en sondaki yazılardan sonraki sahne ile ilgili düşünceleriniz neler ?

  15. Demir dedi ki:

    Serinin ilk filmdeki kadar eglendim guldum . Izleyin ......

  16. ahmet polat dedi ki:

    çok iyi

  17. umut batın dedi ki:

    Tek Kelimeyle EFSANE