Bıçak Sırtı 2049 izle

Bıçak Sırtı 2049 izle

Yükleniyor
Reklamı Geç

Filmin Konusu

İlk filmdeki olaylardan 30 yıl sonra, yeni Blade Runner Los Angeles polisi K (Ryan Gosling), toplumun kalanını alt üst etme potansiyeline sahip uzun süredir gizli kalan bir sırrı su yüzüne çıkarır. K’nin bu keşfi onu 30 yıldır kayıp olan Los Angeles polis departmanı eski blade runnerı Rick Deckard’ı (Harrison Ford) bulma görevine sürükler. 1982 yılında büyük yankı uyandıran Bıçak Sırtı adlı Bilim Kurgu ve Gerilim türdeki filmin yıllar sonra gelen devamının işleneceği yapımda, Ana de Armas, Mackenzie Davis ile birlikte Jared Leto ve Ryan Gosling gibi isimleri başrolde görme şansı buluyoruz.

Bu Filme 23 Yorum Yapılmış,

Sen de Yorum Yapmak İster Misin?

  1. berat dedi ki:

    mehdi,mesih veya seçilmiş kişiye ütopik yaklaşımla bir bakış açısı getirilmiş..önemli olan bu ütopya sizi içine çektimi...

  2. tembelleo dedi ki:

    film görüntü,altyazı ve ses olarak izlenebilir lakin bu filme bu 8.6 puanı vermek insafsıklıktır.Film patladı patlayacak diye 2.15 dakika bekledim maalesef içi boş alakasız şeylerle şişirilmiş boş sahiden anlamsız bir film naçizane izleyin görün eyy CaNlar..

  3. sökeli dedi ki:

    çok gereksiz uzatılmış havada kalmış bi son puanıda 5.5 anca

  4. yavuz dedi ki:

    valla imbdyi görünce sevinmiştim ama hayal kırıklığı oldu çok sıradan bir film bu tarz filmlerin kötüsü hatta

  5. Zahid Ç dedi ki:

    Bugün sinemada izledim. bu tarz filmlerin hastası biri olarak söylüyorum puanını kesinlikle hak etmiyor. max 7 puan

  6. mustang dedi ki:

    bu fşlm ilk filmin 100/1 olamaz berbat bir vampir filmine dönmüş herrison bunamış ve filmde kurgu yok beleşe yatmiş ne bekledim ne çikti ilk filmi izlemeyen yada durun izleyen zaten hiç izlemesin ilk filme hakaret filmidir bu ?**

  7. HAKO dedi ki:

    uçan arabaları var ama ufoyla ısınıyorlar. artı uçan arabalara on liralık silecek takmışlar. sizce yönetmen burada ne anlatmak istemiş ben anlayamadım da.

  8. Hayko dedi ki:

    Kim ne derse desin film tamamen sacmalıktı. Berbat ötesiydi ilk defa bir filmde uykum geldi ileri sara sara anca bitirebildim. Filmden Anlamıorsunuz siz ne anlarsınız bilmem ne gibi sacma yorum yapanlar bence siz film falan izlemeyin.

  9. biraz üzgün dedi ki:

    Film çok güzeldi. Sonunun böyle olmasını istemezdim sadece bütün düşüncelerimi altüst etti. Hislerim karman çorman oldu. Bu kadar duygu verebiliyorsa güzeldir. Beğenmeyen arkadaşlara aldırmayın onlar yanlış kategoriden film izliyorlar.

  10. asdfgfdsadf dedi ki:

    filmi sinemada izledim film başyapıt arkadaşlar filme derinlik vermek için herşeyi yapmış denis sanat bu sanat kötü diyenin aklından şüphe ederim gidin arrivalı da izleyin sanatı filmle buluşturmak nasıl olun görün

  11. ant35 dedi ki:

    1.35 de durdum ve yorum yapma ihtiyacı duydum şu filme ki başyapıt alayının anası babası kötü diyenler hangi kafayla izliyorsunuz atası atası

  12. Emre dedi ki:

    Spoiler Yorum!!! Yorumu Görmek için tıklayınız.

  13. murat altıntaş dedi ki:

    filmin ne anlattığından bi haber kafalar yorum atmasın gidin recep izleyin sorgulamayan beyinlar MAVİ Ekran hatası veriyo .

  14. Gumpp dedi ki:

    puanına aldanıp izledim.berbat ötesi. bu kadroyla bu kadar berbat film çevrilemezdi. film o kadar durgun ki gitmiyor resmen boş zamanınızı öldürmeye bile değmez.

  15. bytiger dedi ki:

    berbat bir film, zaman kaybı boşuna izlmeyin derim.

    • ahmet dedi ki:

      Kardeşlerim film kötü, puanını haketmiyor diyenlere aldanmayın. Film çok güzel. Tavsiyem ilk filmi izlemediyseniz onu izledikten sonra bu filmi izleyin. Blade Runner "Terminator, Matrix, Minority Report, A.I." ve aklıma gelmeyen bir çok başyapıt sayılacak yapay zeka, robotlar ve techno-distopik konusu olan filmlerin babası sayılacak bir filmdir ve büyük ihtimalle artık 20 sene sonra mı olur, yoksa daha mı yakın kesinlikle bir üçüncü film daha çekilip trilogy yapılacaktır. Günümüzün saçma sapan ve hiçbir alt metni olmayan kahraman filmlerinin çok ötesinde, insanı ve yapay zekayı sorgulayan muhteşem bir eser. İmkanı olanlar mutlaka sinemada hatta mümkünse iMAX'te izlesinler.

      • bytiger dedi ki:

        film güzel diyenlere aldanmayın o kadar berbat ki üşenmedim yorum yaptım ,puanına aldanıp izledim benden söylemesi ben bu hataya düştüm siz düşmeyin :)

  16. Koray dedi ki:

    Sinemada izledim. kesinlikle puanını hak etmiyor. Filmde herşeyi önceden tahmin edebiliyorsunuz. Vasat kalmış bence

  17. engin dedi ki:

    duragan ve sikici zaten ilk versiyonu vizyona girdiginde beklenen ilgiyi görmemis fakat her ne hikmetse seneler sonra kult bir film ilan edilmistir .

  18. ahmet dedi ki:

    Ya arkadaşlar filmi bir daha izledim Blade runner külttür, eskisi kadar iyi olamaz dedim ama çok yanılmışım hatta eşeklik derecesinde yanılmışım admin sana çok teşekkür ediyorum ve yalvarıyorum nolur ingilizce olanınıda yükle tadını öyle çıkartalım bir de. Büyük adamsın admin ellerinden öpüyorum. Önceki yorumum kimseyi aldatmasın filmi harika keşke bütün devam filmleri böyle çekilse.

  19. İlker dedi ki:

    Guzel

  20. ahmet dedi ki:

    Blade runner'ın yeni versiyonunu mu çekmişler eskiden kalma kült bir filmdir ama yeni versiyonun eskisi kadar iyi olabileceğini sanmıyorum.