American Assassin | Suikastçı izle
Tür:
Aksiyon Filmleri, Gerilim - Heyecan
Kategori:
2017 Filmleri, 720p film izle, Film izle, HD Film izle, Türkçe Altyazılı Filmler
Yapım:
ABD
IMDB Puanı:
6.5
Yönetmen:
Michael Cuesta
Oyuncular:
, , Sanaa Lathan
Etiketler:

American Assassin | Suikastçı izle

Yükleniyor
Reklamı Geç

Filmin Konusu

Mitch 14 yaşındayken ailesini feci bir kazada kaybeder ve hayatı boyunca yaşadığı trajediler durmak bilmez. 23 yaşındaki sevgilisi Katrina’ya evlenme teklifinde bulunduğu gün, terörist bir grup bulundukları yere silahlı saldırı gerçekleştirir. Bu saldırıda Katrina hayatını kaybeder. Son yaşadığı bu trajik olaydan sonra intikam yemini eden genç adam, CIA’e katılır. Kennedy, Mith’in eğitimleri için Soğuk Savaş gazisi olan Stan Hurley’i göreve alır ve ikili birlikte çalışarak hem sivil hem askeri hedeflere yönelik çalışmalar gerçekleştirir. Yaptıkları araştırmalar neticesinde, kötü amaçları olan bir ajanın 3. Dünya Savaşı’nı başlatmak istediğini öğrenirler ve tehlikeli bir mücadelenin içine girerler…

Bu Filme 47 Yorum Yapılmış,

Sen de Yorum Yapmak İster Misin?

  1. Egemen dedi ki:

    Spoiler Yorum!!! Yorumu Görmek için tıklayınız.

  2. Subculture dedi ki:

    Güzel bir filmdi. Filmi bir politik eleştirmen gibi (ki öyleyseniz bile bunu burada yapmazsınız) izlemezseniz, bayağı bir sürükleyici ve iyi mesajı olan bir yapımdı. Teşekkürler, FilMakinesi.com.

  3. mustafa dedi ki:

    surda iki yorum okiyim dedim. ortalık türkleri kötülemişler len diyen andavallarla dolu. arkadaş izleme izlediysen yorum yapma böyle sanane. sen zamanında kurtlar vadisinde amerikayı yerle bir ederken adamlar sana bizi niye kotuluyorsun dedimi ? araplaşma konusunda haklılar ülke zaten araplaşıyor o gözle gormeleri normaldir

  4. misafir dedi ki:

    dünyanın koruyucusu güçlü amerika ve bilegi bükülmez amerikan delikanlısı
    bu kadar açıktan propoganda yapmayın embesil amerikan film endustirisi
    kıçımla gülerek seyrettim sizde öyle yapacaksanız seyredin.

  5. smileguler dedi ki:

    Türkiye'den birkaç manzara çekmişler ancak sanatçıların olduğu sahnelerin Türkiye ile ilgisi yok öyle ki taksilerin plakası, diğer araçların plakaları Türk plakası değil. Kısaca sürükleyici fakat kahramanların yetenekleri fazla abartılmış.

  6. burak dedi ki:

    Türkiye'yi ne zaman arap ülkesi gibi göstermeyi bırakacaklar acaba çok merak ediyorum.Görsel olarak tamamen arap ülkesi gibi yapmışlar.Normalde "Amariga Türkleri kötülüyor " tarzı yorum yapan avellerden değilim ama,bu şekilde gösterilmesi de rahatsız edici gerçekten

  7. klasik_amerikan_filmi dedi ki:

    klasik amerikan filmi, Türkiye'nin en kötü sokaklarında saçı sakalı karışmışları toplayıp film çekiyorlar. Ulan birde Türk diye birilerini koymuşlar heceleyerek konuşuyor adam. bu filme dublaj yapanı,bu filmi çektireni...

  8. test dedi ki:

    Kimse yoksulları düşünmüyor. yarım kilo plütonyum derdindeler. Yok genelkurmaybaşkanıymış. Askeri hayallari yüzünden insanları görmezden geliyorlar. Ha öyle ha böyle insanlar aç savaş konusu bana hiç çekici gelmiyor.

  9. mete mete dedi ki:

    Yorumcuların dediği gibi Türkiye'yi bir Arap ülkesine benzetmek suretiyle aşağılamışlar. İstanbul'da geçen her filmde aynı şey söz konusu. Bir başka casusluk konulu film de de duvara asılmış bir Türkiye haritasının yarısı Kürdistan diye işaretlenmişti. İran düşmanlığı ana konu bu arada. İran'a müdahelenin dillendirildiği bir dönemde bu filmin bu isimle yapılmış olması da çok manidar. Apaçık siyasi mesaj veriyor bu film.

  10. Can dedi ki:

    Gereksiz bi Türk düşmanlığı sezdim.. Türk’ten ziyade müslüman düşmanlığı. Sürekli bi namaz ibadet selamın aleyküm replikleri, sürekli bi islam kötüdür mesajları. Sürekli bi teröristlerin çoğunluğu müslümandır mesajı. Gene bi Amerikan kahraman havaları.. aksiyon olarak güzel sayılabilinir ancak terörizm her yerde mevcut. Bu filmde kişilerden çok ırklara yükleniş görüyorum ben. Puanlayacak olsam maksimum 5 veririm. Vasat..

  11. Durmaz dedi ki:

    Yeni yetme James Bond*a İstanbul diye yanlış adres vermişler.Zaten ne yaptığını da bilmeyen biri. Vermişler eline silahı sağa sola öne arkaya ateş edip duruyor. İzlenecek bir karesi bile yok. Boşu boşuna yorumlarınızla tepenizi attırmayın. Amerikada da izlenen bir film değil.

  12. Muvimaster dedi ki:

    Yahu eze eze bitiremediler bizi. Filmin bir bölümü sözde istanbulda geçiyor. İstanbulda iki manzara çekmiş, gerisi yurt dışında biryerlerde çekilmiş. Ne sokaklar istanbul ne araba plakaları türk. Zaren arabalar da türk değil belli. Hele türk diye oynattıkları tipler, ortam, çevre bildiğin rezalet. Adamlar o kadar türk oynatmamışlar ki sözde türk karakterler türkçeyi konuşamıyorlar. Filmde sadece 1 adet hakiki türk kadın var onun da bütün rolu 2 saniye meme göstermek. Nedir bu rezalet nedendir anlamak mümkün değil. 5 tane türk alıp oynatamamışlar. İstanbula gelip çekememişler iki sahneyi. Başka yerde istanbul yapmak daha mı ucuz sanki. Adamlar korkmuş gelmeye bence. Risk almamışlar. Ne günleri gördük yarabbim. Ne turizm kaldı ne ticaret.

    Film güzel fena değil. Ama çok damarıma dokundu.

  13. İsim Soyisim / Lakap dedi ki:

    İstanbul sahneleri İstanbul'da çekilmemiş Amerikalı bile Türk diye oynattıklarından daha güzel Türkçe konuştu. Film tabi ideolojik. İğneyi de kendine batırıyor ama sonradan veriyor mehteri. Güzel sahneleri var. İzlenir bir film 6 eder. Kavga sahnelerini beğendim. İyi film bulamazsanız izleyin derim. Ama ne olur Amerikan propagandası yapıyor film gibi laflar etmeyelim. Filmi Amerikalılar yapıyor, Uganda'nın lehine film çekecek değiller ya. Onlar hariç herkes tü ka ka zaten.

  14. Bune dedi ki:

    Jandarma Onlara Yardım Ediyo Diye Gösteriyo Orası Bozmuş Ne Mutlu Türküm Diyene!!

  15. veliaht dedi ki:

    Seyir olarak güzel ama ön yargılı yapmılar, türkiyedeki bölüm sanki afganistan gibi istan bulun en kötü yerini gösteriyor istanbul olduğuda mechul ama, rama sahnesine gelince şehrin en güzel yerleri oteli görüküyor, filde bile ayrımcılık Allah amerikayı batırsın:))

  16. Erkan dedi ki:

    Gereksiz, boş bir film.

  17. Görkem EROĞLU dedi ki:

    Boş vaktiniz varsa İzlenebilir.

  18. Levent Öz dedi ki:

    Değerli arkadaşlarım;
    Cem Yılmaz'ın bir lafı var, "Gemicilik zihniyetiyle film izlenir mi lan? Titanic için söylemişti bunu. Yok Türkler şöyle mi yok, müslümanlar böyle mi ? Yıllarca Kara Murat, Battal Gazi izledik çoculuğumuzda ben orada Kralın kızı hariç hiç iyi hristiyan görmedim mesela. Bunun yanında Kurtlar Vadisi'ne göre ülkede ajan olmayan çok az Amerikalı, İngiliz ya da İsrailli vardı. Film iyiyse iyidir arkadaşlar sinemanın ideolojisi tabi vardır o yüzden hoşuna gitmeyen izlemesin.